torsdag den 19. februar 2015

Coffee Lover!

En af de ting jeg elsker mest, er at side på en café,
drikke kaffe og læse et magasin!


Jeg er stor fan af kaffe – mest købe kaffe!
Der er et eller andet over, at kaffebønnerne er malet specielt til mig og mælken er ny skummet.

Mit problem er; koffein og angst er ikke en godt kombination!
 Angst er mange ting og er forskelligt, fra person til person. Jeg kan blandt andet mærke min angst, når jeg får for meget koffein – jeg er af natur  meget opmærksom på mine omgivelser, men når jeg er påvirket af alt for meget koffein er det som om mine sanser bliver femdoblet, og mit hoved går i panik – så det med at side stille på en café i flere timer og drikke den ene kop kaffe efter den anden, det er en umulighed ..

Læbestift på kaffelåget er en klassiker!   
Derfor bestiller jeg ALTID min kaffe i et ¨to go¨ krus, så jeg kan tage den med mig, og på den måde fordele indtaget af koffein. 
Ja, kaffen når tit at blive kold, men det smager stadig fantastisk, og det lyder mere besværligt, end det er.


// Laura Hougaard



NB: Billederne er originale og derfor ingen kopiring uden tilladelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar