onsdag den 18. februar 2015

Velkommen til Rodefabrikken!


Dette er en blog om mit liv med angst, OCD, min tendens til dårlig selvtillid og ordblindhed. Min store passion for mode, make-up og trends - mit morgenhår, løst og fast. 
Velkommen til Rodefabrikken!

Jeg finde det utrolig skræmmende at rent faktisk lave en blog - jeg har i mange år efterhånden, haft en stor drøm, om at lave en blog. Men hver gang jeg har tænkt ¨Nu gør du det!¨, har jeg været en kylling og er bakket ud - men nu kan jeg ikke komme på flere dårlige undskyldninger. Ja, jeg er VERDENSMESTER i DÅRLIGE UNDSKYLDNINGER ….
Så her er den så, min blog; Rodefabrikken! 

Jeg glæder mig, til at give Jer et indblik i mit liv, mit kaos og mine drømme.
 Igen, velkommen til Rodefabrikken.

// Laura Hougaard 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar