lørdag den 21. februar 2015

Dagen make-up look!

Okay, det her indlæg har været sværere for mig at lave end forventet!
Men her er det så!

Et af mine ynglings look i øjeblikket er dette.


Jeg bruger, afhængig af hvad jeg skal, i gennemsnit ca. 25-40 min. på min make-up.
De produkter jeg har brugt i dag, er rundregnet de samme jeg bruger hver dag.

Det er i den naturlige ende af skalaen, dog er der skruet lidt op for glimmeret! 

Til højre har jeg brugt concealeren fra Rimmel
 til at lave highligt.
Til venstre har jeg brug bronzer til at contur med.
 
I ansigtet:
Primer: MAC; PREP + PRIME, 199,- og Rimmel; Stay Matt, 69,-
CC creme: L’Oreal Paris; Anti-dullness,
Concealer: MAC og Rimmel: Stay Matt,
Bronzer: W7
Puder: e.l.f Tone Correctin powder, 39,95.-
Puder; Rimmel; Stay Matt
Blush: e.l.f Baked Blush; Rich rose, 39,95,-


På øjnene:

Pimer: MAC
Skygger: e.l.f Baked eyeshadow; Chocolate Dream og Enchanted, 39,95,-
Eyeliner: Technic
Mascara: MAX FACTOR; 2000 callorie, 79,- og Rimmel SCANDALEYES, 99,-

Læber: Chanel; 62 IRREÈSISTERBLW, 80,- (UDGÅET)

Bryn: H&M, eyebrrow shapin, 49,-

// Laura Hougaard


NB: Alle billederne er ordinale, derfor ingen kopiering uden tilladelse. 
Der er ikke gjordt brug af filter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar